- Tarzınla fark yaratmaya hazır mısın? Her Adımda Tarz, Her An’da Nushi. - Tarzınla fark yaratmaya hazır mısın? Her Adımda Tarz, Her An’da Nushi. - Tarzınla fark yaratmaya hazır mısın? Her Adımda Tarz, Her An’da Nushi. - Tarzınla fark yaratmaya hazır mısın? Her Adımda Tarz, Her An’da Nushi. - Tarzınla fark yaratmaya hazır mısın? Her Adımda Tarz, Her An’da Nushi. - Tarzınla fark yaratmaya hazır mısın? Her Adımda Tarz, Her An’da Nushi. - Tarzınla fark yaratmaya hazır mısın? Her Adımda Tarz, Her An’da Nushi. - Tarzınla fark yaratmaya hazır mısın? Her Adımda Tarz, Her An’da Nushi.

AMAÇ BU POLİTİKANIN AMACI EN MUTLU NUSHI MÜŞTERİLERİNE YARATMAK VE MÜKEMMEL PERAKENDECİLİK ANLAYIŞIYLA MÜŞTERİLERE HER ZAMAN KUSURSUZ BİR ALIŞVERİŞ DENEYİMİ SUNMAK İÇİN NUSHI’NİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ STANDARTLARINI VE KURALLARINI TANIMLAMAKTIR.

 

KAPSAM BU POLİTİKA MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN SAĞLANMASIYLA İLGİLİ ESASLARIN BELİRLENMESİNİ KAPSAR.

 

 

ÇAĞRI MERKEZİ : MÜŞTERİLERDEN ÇAĞRI , E-MAİL VEYA SOSYAL MEDYA KANALIYLA GELEN ŞİKAYETLER , İSTEK VEYA ÖNERİ GİBİ TÜM BİLDİRİMLERİN KARŞILANDĞI HİZMET BİRİMİDİR.

MÜŞTERİ ŞİKAYETİ : MÜŞTERİLERİN ÜRÜN VE HİZMETLERE YÖNELİK MEMNUNİYETSİZLİKLERİNİ SÖZLÜ VEYA YAZILI OLARAK İFADE ETMESİDİR.

MÜŞTERİ İSTEK , ÖNERİ VE GERİ BİLDİRİMLERİ : MÜŞTERİLERİN MEVCUT ÜRÜNVE HİZMETLERİN İYİLEŞTİRİLMESİ VEYA YENİ HİZMET BEKLENTİLERİNE İLİŞKİN İSTEK , ÖNERİ VE GERİ BİLDİRİMLERİNİN YAZILI VEYA SÖZLÜ OLARAK DİLE GETİRİLMESİDİR.

 

ÇAĞRI MERKEZİ İRTİBAT NUMARASI : 

WHATSAPP HATTI İRTİBAT NUMARASI : 

Filtre