Pis Yaka Sweat Antrasit
Pis Yaka Sweat Antrasit
Pis Yaka Sweat Antrasit

Pis Yaka Sweat Antrasit

YP175-ANTRASİT
17,12 USD
Renk
Beden:
S
M
L
XL
  • Manken  Boy & Kilo : 1.83 / 88 L Beden

  • ÜRÜNÜ NUSHI.COM.TR WEB SİTESİNDEN SATIN ALDIYSANIZ ;

    İADE ÖNCESİ BİLGİLENDİRME

    WEB SİTEDEN VERİLEN SİPARİŞLERDE DEĞİŞİM İŞLEMİ YAPILMAMAKTADIR, SADECE İADE MEVCUTTUR.

    WEB SİTEDEN VERİLEN SİPARİŞLERDE MAĞAZADAN DEĞİŞİM / İADE İŞLEMİ YAPILMAMAKTADIR.

    İADE İŞLEMİ İÇİN HERHANGİ BİR AİDE KODU VEYA İADE TALEBİ OLUŞTURMANIZA GEREK YOKTUR.

    İADENİN ONAYLANMASI İÇİN ÜRÜNÜN KULLANILMAMIŞ , YIKANMAMIŞ VE TEKRAR SATIŞA UYGUN OLMASI GEREKMEKTEDİR.

    ÜRÜNLER ELİNİZE ULAŞTIKTAN SONRA İADE İŞLEMİ İÇİN 14 İŞ GÜNÜ İÇERİSİNDE TEKRAR KARGO ANLAŞMA NUMARASI İLE GÖNDEREBİLİRSİNİZ.

    İADE İŞLEMLERİNDE KARGO İŞLEMLERİ ÜCRETLİDİR.

    YANLIŞ BİR ÜRÜN TESLİM EDİLMEDİĞİ SÜRECE KARGO ÜCRETLERİNİN İADE EDİLMEYECEĞİNİ LÜTFEN UNUTMAYINIZ.

    İADE İŞLEMLERİNDE İÇ GİYİM PARFÜM ÇANTA AKSESUAR ÜRÜNLERİ GEÇERLİ DEĞİLDİR.

    İADE GÖNDERİLERİNİZDE İADE ETMEK İSTEDİĞİNİZ TÜM ÜRÜNLER TEK PAKETTE GÖNDERİM SAĞLAYINIZ.

    FATURA VEYA SİPARİŞ FORMU OLMAYAN GÖNDERİLERİNİZDE SİPARİŞ BİLGİLERİNE ULAŞILMADIĞI İÇİN İADE KABUL EDİLMEYİP GERİ GÖNDERİM YAPILACAKTIR (SİPARİŞ FORMU ÜRÜNLERİNİZ İLE BİRLİKTE SİZE GÖNDERİM YAPILMAKTA FATURANIZ İSE MAİL ADRESİNİZE İLETİLMEKTEDİR.)

    İADE İŞLEMLERİNDE KARGO GÖREVLİSİNE ANLAŞMA NUMARASINI MUTLAKA BELİRTMENİZ GEREKMEKTEDİR.

    SÜRAT KARGO ANLAŞMA NUMARASI (KARŞI ÖDEMELİ OLARAK GÖNDERİNİZ)

    İADE ÖDEMENİZ ÜRÜNLER İADE MERKEZİMİZE GELDİKTEN SONRAKİ 1-4 İŞ GÜNÜ İÇERİSİNDE YAPILIR İADENİZ ONAYLANDIKTAN SONRA İADE BİRİMİMİZ TARAFINDAN WHATSAPP ÜZERİNDEN BİLGİLENDİRME MESAJI ATILACAKTIR

    İADE YAPILDIKTAN SONRA HESABINIZA GEÇMESİ BANKANIZA BAĞLI OLARAK 1-10 İŞ GÜNÜ ARASI SÜREBİLİR.

  • AMAÇ BU POLİTİKANIN AMACI EN MUTLU NUSHI MÜŞTERİLERİNE YARATMAK VE MÜKEMMEL PERAKENDECİLİK ANLAYIŞIYLA MÜŞTERİLERE HER ZAMAN KUSURSUZ BİR ALIŞVERİŞ DENEYİMİ SUNMAK İÇİN NUSHI’NİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ STANDARTLARINI VE KURALLARINI TANIMLAMAKTIR.

     

    KAPSAM BU POLİTİKA MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN SAĞLANMASIYLA İLGİLİ ESASLARIN BELİRLENMESİNİ KAPSAR.

     

     

    ÇAĞRI MERKEZİ : MÜŞTERİLERDEN ÇAĞRI , E-MAİL VEYA SOSYAL MEDYA KANALIYLA GELEN ŞİKAYETLER , İSTEK VEYA ÖNERİ GİBİ TÜM BİLDİRİMLERİN KARŞILANDĞI HİZMET BİRİMİDİR.

    MÜŞTERİ ŞİKAYETİ : MÜŞTERİLERİN ÜRÜN VE HİZMETLERE YÖNELİK MEMNUNİYETSİZLİKLERİNİ SÖZLÜ VEYA YAZILI OLARAK İFADE ETMESİDİR.

    MÜŞTERİ İSTEK , ÖNERİ VE GERİ BİLDİRİMLERİ : MÜŞTERİLERİN MEVCUT ÜRÜNVE HİZMETLERİN İYİLEŞTİRİLMESİ VEYA YENİ HİZMET BEKLENTİLERİNE İLİŞKİN İSTEK , ÖNERİ VE GERİ BİLDİRİMLERİNİN YAZILI VEYA SÖZLÜ OLARAK DİLE GETİRİLMESİDİR.

     

    ÇAĞRI MERKEZİ İRTİBAT NUMARASI : 

    WHATSAPP HATTI İRTİBAT NUMARASI : 

Filtre